3 TIPS KURUS 10KG DALAM 1 BULAN

Korang mesti suka kalau dapat turun berat dengan cepat dan  banyak dalam 1 bulan. 10kg ka, 20 kg ka, 30kg ka. Lagi banyak lagi best. Untuk melayan mahu korang tu, coach nak share beberapa tips yang benar lagi sahih untuk turun berat dengan cepat dan banyak

Sebelum coach mula, ikut sejarahnya, dulu coach pernah berjaya bantu seorang obes turun 30kg dalam 80hari latihan. Dari pengalaman itu terhasillah buku ni. Saja ja coach share nak bagi intro bahawa untuk turun berat dengan cepat ada caranya, tetapi harus faham beerapa konsepnya. 




Buku ini mengandungi 265 muka surat yang sarat dengan strategi kurus
Berminat? hubungi coach di    sini > Nak Beli Buku.




TIPS 1 : JADI POLIS TRAFIK


Tahu tak jati diri atau asal keturunan karbohidrat? Karbohidrat adalah gula. Musuh nombor satu yang menghalang cepat kurus adalah diet yang tidak menyekat karbohidrat. Kata dietition karbohidrat perlu diambil. Ya coach setuju, tapi ambillah dari kumpulan yang kompleks aka polysaccharides. 

Mengawal gula tak ubah seperti seorang polis trafik yang berdisiplin mengawal lalulintas. Halangan dan kesesakan lalu lintas didalam darah (tubuh) dapat diatasi dengan berkesan dan cepat. 
 

TIPS 2 : GUNA 'LORI' BUKAN 'KERETA'

Apabila korang dah kawal gulalalulintas (darah) sudah pun sunyi daripada gangguan. Kini tibalah masanya untuk memulakan perjalanan. Bagi mengangkut lemak dengan cekap korang memerlukan sebuah 'lori' yang cekap. Kereta boleh tak? boleh tapi lambatlah. 

Lori yang cekap ini adalah protien yang mengandungi Essential Amino Acids (EAA). Dalam program FTB Online coach sangat pentingkan EAA dan salah satu makanan wajib adalah telur separuh masak. Coach ulang, telur separuh masak bukan telur dadar, telur pindang, telur mata dll. 


KURUS DENGAN CEPAT DISINI.
KLIK FOTO SEKARANG
REBUT DISKAUN HEBAT! SERTAI SEKARANG 



TIPS 3 : PAM TAYAR LORI 

Selain enjin, tayar lori juga memainkan peranan untuk lori meluncur laju di jalanan. Jika tayarnya kurang angin, lori tetap boleh berjalan tetapi perlu dipandu perlahan dan berhati-hati. Jadi protien amat perlukan kepada vitamin dan mineral sebagai 'tayarnya'. Antara yang perlu dimasukkan ke dalam diet seharian adalah Vitamin B, C, Iron, zink dan potassium. 

Tahukah anda fungsi vitamin B untuk kurus? Secara umumnya, Vitamin B sangat berpengaruh dalam proses energy catabolism. Ia berperanan sebagai coenzim bagi mencetuskan pelbagai tindakbalas kimia dalam badan. Tanpa vitamin dan mineral ini lori (protien) tidak mampu meluncur laju.  


KURUS DENGAN CEPAT DISINI.
KLIK FOTO SEKARANG
REBUT DISKAUN HEBAT! SERTAI SEKARANG

 


 





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

5 CARA LEMAK DIBAKAR

KEPIT KETIAK TEGANGKAN PAYU DARA

BURPEE CEPAT JADI KURUS?