SUKAR KURUS, AKHIRNYA BERJAYA

Terima kasih bebanyak coach. Itu jer perkataan paling tepat sis nak ucapkan buat coach, founder FTB Online. Walaupun sis ada masalah senang gemuk, sukar kurus yang dikaitkan dengan hemoglobin rendahAkhirnya sis berjaya. Alhamdulilah, sis cukup puas hati kerana dengan FTB Online, Sis dapat
balik berat asal sis 6 tahun dahulu. 




Kalau disorot kembali perjalanan sis, alhamdulillah, setiap persoalan sis coach jawab sampai sis faham. Contohnya, ada satu ketika disebabkan tiada dumbell, sis terpaksa tukar latihan dari bent over row ke standing row. Cara coach jawap siap dengan grafik amat membantu. Jelas!. 







Orang lain sibuk, sis pun sibuk jugak...sibuk dengan kerja di office. Jadi, sis berterus terang saja dengan coach yang sis tak dapat buat latihan.  Coach relaks ja, dan terus memberi solusi spesifik untuk sis. 



Sis juga mengadu penurunan berat amat perlahan. Bila diskus dengan coach terus coach dapat kesan hemoglobin rendah. Dan sis pun terpaksa berterus-terang. Terus coach beri tips untuk tingkatkan hemoglobin sekaligus meningkatkan pembakran lemak. 
 



Akhir sekali, inilah komen sis terhadap program FTB Online untuk tatapan korang. Bagi orang yang sibuk dan mempunyai masalah senang gemuk, sukar kurus macam sis ini...FTB Online adalah solusinya. Trylah ! Tak rugi...Berbaloi!. 




DAFTAR SEKARANG DAN NIKMATI DISKAUN 50%. HANYA RM75 UNTUK 60 HARI PROGRAMKLIK BUTANG INI SEKARANG 



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

5 CARA LEMAK DIBAKAR

KEPIT KETIAK TEGANGKAN PAYU DARA

BURPEE CEPAT JADI KURUS?